Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Member Azeran WarrensOther/United States Groups :iconmattloversanonymous: MattLoversAnonymous
 
Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 541 Deviations 22,639 Comments 58,136 Pageviews

Newest Deviations

Madness and mayhem

Favourites

Critiques

Pluto and Serenity by JunaAvatari

For starters, the coloring is superb! It's so great to see someone who captured Pluto's correct color scheme :) Her skin tone is perfect...

  • Mood: Amazed
  • Listening to: Servant of Evil-Spanish
  • Watching: SAILOR MOON CRYSTAL BITCHES
  • Drinking: Pepsi
My fucking childhood. You guys don't even UNDERSTAND. I wasn't one of those kids who was hooked on the original SM anime. My fix was the manga, in all its lush beauty and gloriousness. I absolutely fell in love with it (I liked the anime well enough), and NOW. FUCKING NOW. We have a new, totally beautiful anime that is following the manga more closely, and giving us characters we know and adore, but PROPERLY. 

I could fucking cry. 

That episode was just pure beauty. 

deviantID

Lord-Azeran's Profile Picture
Lord-Azeran
Azeran Warrens
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Hey. My name's Az. About all you need to know. Yeah. Uhh....well shit, ok, guess I should say some stuff other stuff, huh? Ahh....I'm weird. There. Explanation enough :paranoid: Hngh. Ok, here's a bit more info. I'm old enough to drink and smoke, I live in scenic nowhere, work in retail and obsessively rage at people on a daily basis, and I'm considered to be potentially homicidal/psychotic/and severely deranged by a few different people. Bitchy too, but that one at least I agree too ;)

Here's the basic rundown of stuff you might wanna know........I do shit. Smoke, drink, contemplate murder in the first degree--but you guys don't care about that, yeah? You wanna know what I do on HERE. Welp, it's pretty simple. I cosplay and write. Yup. See? Simple. :giggle: yeeeah, probably not enough detail for you guys. Mkay, well.....I write for different fandoms, different pairings and all that. If you really wanna know which ones, you can check out the fics yourself, see if there's anything you like.

Ahh---cosplay. Yeah. I do it too. You can see what I've done by, y'know, checking out my gallery and the pictures to the left. Duh. B seems to b (ha, pun!) pretty popular, but Mello and Izaya are in there too, as well as some newer ones, like Queen Chrysalis. I have more things planned, like Jack Frost, Rarity, a couple others.

Fuck, I feel like I should be saying more. Uhm.....well fuck, I dunno? I do requests, if they're cool enough, and I'm cool with art trades too. Been screwed outta a few of those though, so I'll probably only do one if I think you're reliable--and, y'know, if I like your art :rofl: That's kinda important. Speaking of art though, I'm totally cool with you guys writing/drawing/cosplaying/etc shit based off things I've done. Just ask first, ok? And send me links! It's great that you wanna do it, and frankly I'll be flattered...just--permission. Yeah. :nod: Not so hard to ask a simple question guys. I'll usually say yes :D

That's about all I've got to say. ^^; If you guys wanna know more about me, then I suggest checking out my other sites, and look up the people I hang with here on DA. They all have some fantastic art, whether it be cosplay, fanfiction, fanart, etc. :heart: Or, y'know, you could just comment on my profile, or note me. I always respond :D I've got a tumblr and skype too, and you're welcome to chat with me at either place. Some of ya already do ;) My tumblr page is here: azeran.tumblr.com/ and my Skype name is shinigamilordazeran. I've got a sarcasm quote as my profile pic :rofl: You can also find me at AO3 under the name Azeran. I've got a lot of newer fics up there.

Yeah.......later! :XD:

Groups I run/co-run here on DA:
- :iconmurderousjustice:
- :iconcruel-reflection:
- :iconmattloversanonymous:

DA Family:

Bro: :iconblusparkles:
Thingy: :iconmoonrabbit22291:
Partner: :icongore-font:
Kids: :iconghostlyfla: and :iconyurinoki: (creator of a shit metric ton of fanart :XD:)
Sister: :iconallons-y-23: and :iconheadpikachu:
Elder sister: :iconlawllipop-bag: (she demanded I change this)
Matt-bros: :iconsilentaddiction23: :iconcashretorical: :icondoomkittyz: and :iconcoolstorymatt:
B-hoes: :icongore-font: :iconsyenosis: :icongreywriter: :iconblooming-tree:

archiveofourown.org/users/Azer…
azeran.tumblr.com/
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconotakuprincess445:
otakuprincess445 Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Writer
Thanks for joining my group :)
Reply
:iconelyonblackstar:
ElyonBlackStar Featured By Owner Jul 28, 2014  Professional Digital Artist
Thanks for the fav! ^w^
Reply
:iconlord-azeran:
Lord-Azeran Featured By Owner Jul 28, 2014  Hobbyist General Artist
My pleasure :heart:
Reply
:iconxmidnight-nightmarex:
XMidnight-NightmareX Featured By Owner Jun 16, 2014  Hobbyist General Artist
HI i'm so glad i got to meet you at OMGcon i had fun hanging out with you on saturday
Reply
:iconlord-azeran:
Lord-Azeran Featured By Owner Jun 16, 2014  Hobbyist General Artist
:heart: it was nice to meet you dear!
Reply
:iconxmidnight-nightmarex:
XMidnight-NightmareX Featured By Owner Jun 17, 2014  Hobbyist General Artist
^_^
Reply
:iconsilentaddiction23:
SilentAddiction23 Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist General Artist
Happy birthday, Az! Goddamn, how old are you?
Reply
:iconlord-azeran:
Lord-Azeran Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist General Artist
:paranoid: 23
Reply
:iconsilentaddiction23:
SilentAddiction23 Featured By Owner May 20, 2014  Hobbyist General Artist
Well damn.
Reply
:iconotakuprincess445:
otakuprincess445 Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist Writer
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!
Reply
:iconlord-azeran:
Lord-Azeran Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks!
Reply
:iconhighway3:
Highway3 Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Happy Birthday! 
Reply
:iconlord-azeran:
Lord-Azeran Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you!
Reply
:iconhighway3:
Highway3 Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
your welcome :D 
Reply
:iconvahisa:
Vahisa Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist Writer
Have a great birthday!
Reply
Add a Comment: